Coș (0) Închide

Niciun produs în coș.

Coș (0) Închide

Niciun produs în coș.

Home Blog Lactate Iaurt: ce tip să aleg pentru o gustare sănătoasă?

Iaurt: ce tip să aleg pentru o gustare sănătoasă?

iaurt

Iaurtul se numără printre alimentele sănătoase preferate ale oamenilor. Acesta se obține din lapte proaspăt, care este fermentat cu diverse tipuri de bacterii vii și încubat la o anumită temperatura, pentru a încuraja creșterea lor. Aceste bacterii au rolul de a transforma zaharurile naturale din lapte în acid lactic. După fermentare, amestecul se strecoară, pentru e elimina excesul de lichid, obținându-se o consistență cremoasă, care poate fi de mai multe tipuri, în funcție de cantitatea de grăsime.

Iaurtul natural este un produs sănătos, care favorizează digestia, te ajută să-ți menții tensiunea arterială, îți întăreşte sistemul imunitar, accelerează metabolismul și stimulează formarea colesterolului bun.

Cel mai sănătos tip de iaurt existente pe piață sunt cele naturale, care nu conțin îndulcitori sau adaosuri.

Cele mai sănătoase tipuri de iaurturi existente pe piață sunt cele naturale, care nu conțin îndulcitori sau adaosuri și care au un conținut de grăsime mare, cuprins între 1 și 5%. Aceste tipuri de iaurturi au o consistenţă mai groasă şi mai cremoasă decât iaurturile obişnuite.

Aportul de proteine din iaurturile mai grase este mai mare, poate fi chiar dublu față de cele cu procentaj mai mic de grăsimi și sunt mai sățioase. Așadar, pot fi o opțiune bună și pentru vegetarieni, datorită sursei mari de proteine, precum și copiilor, pe care îi ajută în creșterea și dezvoltarea armonioasă. Combinat cu fructe proaspete sau cereale, acest iaurt cremos poate fi alegerea ideală pentru un mic dejun sănătos și hrănitor.

Iaurturile degresate sunt nelipsite în dieta echilibrată a unei persoane care dorește să se mențină fit și să nu pună în greutate. Aceste tipuri de iaurturi pot avea doar 0-0,1% grăsime și nu au atât de multe calorii precum iaurturile clasice, iar aportul de proteine este cel puțin la fel de mare sau chiar mai mare în iaurturile degresate. Astfel, cu mai puține grăsimi și calorii în compoziție, iaurtul „fit” este o sursă importantă de proteine, care poate fi consumat zilnic, în diverse combinații: la micul dejul, alături de cereale sau ca și gustare, între mese.

O gustare la îndemâna tuturor o reprezintă iaurturile de băut, o sursă excelentă de proteine și probiotice. Acestea ajută la menținerea unei digestii sănătoase și poate fi consumat oricând și oriunde, datorită ambalajului său practic sub formă de sticlă.

Iaurturile se diferențiază în funcție de consistență, de textură și de valorile nutriționale. Atunci când alegem ce tip de iaurt să consumăm, trebuie să ne asigurăm că este obținut din lapte natural, pentru a-și păstra toți nutrienții. În funcție de dieta pe care o avem, trebuie să alegem să consumăm tipurile de iaurturi care ne sunt pe plac.

n diverse combinații: la micul dejul, alături de cereale sau ca și gustare, între mese.

O gustare la îndemâna tuturor o reprezintă iaurturile de băut, o sursă excelentă de proteine și probiotice. Acestea ajută la menținerea unei digestii sănătoase și poate fi consumat oricând și oriunde, datorită ambalajului său practic sub formă de sticlă.

Iaurturile se diferențiază în funcție de consistență, de textură și de valorile nutriționale. Atunci când alegem ce tip de iaurt să consumăm, trebuie să ne asigurăm că este obținut din lapte natural, pentru a-și păstra toți nutrienții. În funcție de dieta pe care o avem, trebuie să alegem să consumăm tipurile de iaurturi care ne sunt pe plac.

 

Related Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *